Hotellkos


Har kost oss veldig her på Thon Maritim, et fint opphold med fint rom og nydelig frokost. Og sengen .. Den er så god!! Mykeste sengesettet og putene noensinne. 

Mens vi venter på de siste finalene kl 16, slapper vi bare av på rommet før vi må sjekke ut. Gard må hvile så mye han kan, slik han er fit for fight ikveld, heiaheia!! Mens han sover litt etter lunsj, koser jeg meg med den nye boken min, te og sjokolade med karamell. Mm ♥ Fikk anbefalt en ny bok på bokhandelen på Gardermoen når vi dro hit på onsdag, sa jeg ville ha noe som minnet meg om “Et helt halvt år,” og da fikk jeg “Kanskje Aldri” som jeg er veldig spent på. Leste noen sider på flyet, men gleder meg til å komme igang nå. Noen som har lest den, forresten? Den er visst ganske ny, og har fått gode kritikker.  Er ikke hjemme før sent ikveld, så vi får skrives fra Oslo igjen imorgen. Nyt denne deilige søndagen så lenge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg