Høstkos

God morgen hjerter ♥ Ligger i sengen enda, har unnet meg hjemmekontor under dynen idag. Ute er det et fryktelig ruskevær, så synes det er ganske så deilig og bare ligge under den varme dynen enda. Og hvorfor ikke gjøre hjemmekontor i sengen, visst man kan? Venter på Gard som er ferdig rundt 11, vi skal legge siste rest av gulvet, og listene- så kan vi endelig vaske ned! Føles deilig og ha kommet såpass langt. Nå begynner prosjekt bad. Spennende! Og apropos prosjekt, dere vet det hvite, store IKEA speilet jeg hadde før? Gjorde noe utrolig kult med det igår- og det ble et helt nytt speil. Kan noen gjette hva jeg gjorde? Skal uansett prøve og få vist dere det ila dagen. Savner virkelig rutiner i livet mitt akkurat nå. Savner å jobbe normal arbeidsdag, lage middag til normal tid også det og kunne sette seg i sofaen å se på serier, filmer, lese bøker og bare kose seg inne å nyte høsten. Ingenting er som høstkosen inne synes jeg, og i år føler jeg at jeg går glipp av det. Bah. Men, det hindrer ikke meg å tipse dere om høstkos innendørs, nemlig og lese Crossfireserien. Heldigvis, fikk jeg lest en del i Spania, har 100 sider igjen- men får liksom ikke tid til å sette meg ned med boken min nå som vi har kommet hjem. Har så lyst og krype under dynen i sofaen, ta meg et glass rødvin, lesebok og høre på herlig musikk. Men kan ikke jeg, så kan kanskje dere? Om Crossfireserien : Denne blir jo sammenlignet med Fifty Shades, og det er jo samme type bok. Jeg elsket Fifty Shades, selv om jeg til slutt gikk lei de samme setningene, og de samme scenene om og om igjen. Ble nesten litt sånn at jeg skumleste på slutten, og hoppet over enkelte scener, om dere skjønner hva jeg mener .. ? Men likevel en kjempebra bok. Men, jeg må faktisk innrømme at jeg liker Crossfire bedre enn Fifty Shades altså. MYE mer spennende, flere personer involvert- også skjer det mer enn i Fifty Shades. I tillegg så liker jeg så godt både hovedpersonene, og de andre som er involverte. Det gjorde jeg forsåvidt i F.S også men.. Vanskelig og sette fingeren akkurat på hva det er som er bedre, men jeg liker de bare bedre. ELSKER og forsvinne inn i en annen verden, med behagelig musikk på ørene. Bøker er bedre enn film, så enkelt. Og jeg skal SÅÅÅ begynne på Jo Nesbø sine bøker når vi kommer oss i orden i vårt nye hjem. Anbefaler dere forresten disse sangene til en GOD bok og et glass rødvin (om du er gammel nok, hihi..) Nyeste albumet til Veronica Maggio – Handen i fickan fast jag bryr mig. ALLE sangen er så sykt bra. Nyeste albumet til Birdy – Fire Within. Favoritter her er : Wings, No Angel, All About You. Emelie Nicholas – Pstereo MGMT – The Youth John Mayer – Who you love ♥ Så ja, anbefaler dere å gå til nærmeste bokhandel og investere i de 3 Crossfirebøkene. Tror det kommer to til også? HURRA! Flere som har lest denne serien, hva synes dere? Nyt høsten! Gleder meg til det er min tur ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg