Hostesaft og våkenetter..

Jeg er mildt sagt drit lei av og hoste til hodet mitt nesten eksploderer, lei av og ikke få sove fordi jeg hoster, og ikke får puste fordi jeg er tett – dette har jeg ikke tid til. Idag har jeg min andre dag hjemme fra jobb – jeg kjeder meg ihjel!
I tillegg skal vi ha moteshow med Bik Bok i kveld, noe vi har planlagt kjempe lenge. Vi har ett samarbeid med noen kjekke frisører fra Hårmakeren – de skal ordne alle jentene på håret, vi har til og med egen sminkør som skal dulle oss opp.
Desverre for meg, så ligger jeg her syk – og ikke i form til og gå selv. Jeg som hadde gledet meg sånn. Men jeg får trykke i meg paracetter og ta motet til meg – jeg må i hvertfall klare og komme meg dit, slik jeg kan hjelpe jentene.

Om jeg kommer meg avgårde, skal jeg ta bilder til dere – slik dere får se alt det fine vi har fått inn på Bik Bok siste tiden, i tillegg får dere se hårtrender og sminketrender, så gled dere!


I kjempe form da vi var i Køben i helgen, nå ligger jeg her som et slakt.. Kjedlig.

Ha en kjempe fin dag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg