Høstens & vinterens favoritt looks

lGod tirsdag ♥ Våknet tidlig, og det eneste jeg ville starte dagen med var rett og slett et varmt bad! Så da gjorde jeg det. Det aller første badet i denne leilighet. Med duftlys og julemusikk. Det var godt for kropp og sjel. Igår kjøpte jeg juletre! Det er så fint, og ta halve stuen min! Hehe.. Ikke så ille, jeg elsker det! Renate var her igår, vi satte opp treet, laget lasagne, bakte pepperkaker og  pyntet de. Sistnevnte er tydeligvis ikke min sterkeste side, dere skulle sett første “batchen” jeg pyntet….. Tok seg litt opp da, hehe. Mange av dere har sikkert sett det på snapchat. Litt håpløs jeg på sånt! Men de smakte godt da!

Nå har jeg gått gjennom alle bildene jeg og McKenz har tatt gjennom høsten og vinteren- og føler for å dele de med dere. Det er så mange forskjellige location, og antrekk- så kanskje det kan være til inspirasjon på en solrik (men iskald) tirsdag ♥ Her er mine favoritter ;

Savner litt høsten når jeg ser disse bildene! Men elsker jo vinteren også og alt den har å by på ♥ Har du en favoritt av disse? Jeg tror mitt favoritt antrekk må være det med den karamell fargede boblejakken og Gucci beltet i midjen!

Nyt denne fine dagen!

28 kommentarer

Siste innlegg