Høstens makeup trender

Annonse Igår feiret vi innflyttning- og bursdag hos bestekompisen til Gard og kjæresten hans, og i den forbindelse la jeg en høstlook me glød og rosa friske kinn. Og til denne looken, har jeg brukt disse produktene // Glo minerals – sheer tint illuminator – som jeg bruker under min vanlige foundation, dette er en primer som dekker og glatter ut, i tillegg til at den gir litt glød Glo minerals – highlighter bruker jeg på kinnbena før jeg legger solpudder. Etter solpudderet er lagt, legger jeg på min nyeste favorittblush fra Youngblood – i fargen TAFFETA. Den brune øyenskyggen fra NYX (jeg har farge TRYST) legges på øyenlokket, elsker at det ikke er noe shimmer i denne, da jeg bruker highlighteren fra Mary Lou (midterste bildet nede) til å legge rett under øyenbrynet og i øyekroken for å forstørre. Da er det greit at hovedskyggen ikke er shimmer, synes jeg. Likte dere looken? Kjekt med litt glød, og rosa kinn når høsten sniker seg litt og litt mer inn på oss ♥ I tillegg til denne looken, har jeg også fått tips fra Siv Hege hos Coverbrands hvilke andre looker som kommer til høsten, og de tenkte jeg å dele med dere // 1. Very Berry: Neglelakk og leppestifter i bærfarger er en av høstens hotteste trender. I høst skal looken se naturlig og frisk ut og har vært dominant på catwalken i høst blant annet vist hos Paul Smith. Looken får du best til ved å ved å klappe leppestift direkte på leppene med fingrene. Leppestift i fargen Divine wine // Neglelakk i fargen Sassy Pink // Neglelakk fra Deborah Lippmann  2. Metalliske skygger: høsten er en perfekt tid for å finne frem skimrende og metalliske nyanser. Skimmer gir en perfekt highlight til både øyne og ansikt. En trend som er sett på catwalken hos flere av de store motehusene i høst er skimmer lagt i øyekroken for å åpne blikket og få strålende vakre øyne. En enkel trend som er lett for alle å kopiere. Er du på jakt etter det perfekte metalliske øyeskygge palett anbefales theBalm Nude tude, 12 fantastiske, skimrende skygger- alt du trenger både til hverdag og fest. Mary Lou Manizer Her har jeg lagt produktet (som jeg forøvrig ELSKER) både på kinnbeina, litt på nesebeinet, på øyenlokket og rett over overleppen. Glød, glød, glød ♥ 3. Emerald: Tenk grønt i høst. Denne trenden begynte å komme allerede i vår og er enda sterkere nå i høst. Gå for grønt både når det gjelder skygger og lakker, du kan variere fra de helt mørke militærgrønne til de lysere med mer skimmer i feks. Hvis du elsker smokey eyes på høsten og ønsker et alternativ til den klassiske sorte eller grå looken så er det perfekt å variere med grønne skygger. Her er noen grønne favoritter // Eye Shadow i fargen Khaki Twist // Deborah Lippmann neglelakk // DOSE neglelakker 4. Cateyes: Har du ikke investert i en god eyeliner allerede så er det på høy tid å gjøre det. I høst er trenden med eyeliner og cateyes dominant. Her finnes det mange varianter å velge mellom både av looks og linere så det gjelder å finne sin favoritt. 3 way lash lining tool // Flytende eyeliner // Blyant Dere får – 20 % på alle disse produktene (minus Deborah Lippmann lakkene) og koden varer ut 6 september // Bruk kode ORVIK2 ved utsjekk ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg