Hopeless

Ja, jeg sliter fortsatt med å laste opp videoene til bloggen. Jeg har prøvd Vimeo, men der var videoene for SMÅ, haha – det er jo alltid noe. Kjenner dere dere igjen?? Når man først skal noe man ikke har gjort så mye før, da skal man være sikkert på INGENTING går. Jeg må le.. Men dere skal få en annen video istedet for! Vi laget jo videoblogg for AMFI Moa tidligere i september, der vi arrangerte en liten cupcake konkurranse. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9H5SniPz1C8[/youtube] Også laget vi også en for oktober. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rEylOIQcSDA[/youtube] Jeg skal ut og gjøre litt ærend, skrives senere :* Forhåpentligvis har jeg klart og fikse de andre videoene til da.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg