Hoops-loving

Reklame – i samarbeid med Safira


Hei fra Italia! Jeg elsker å kombinere antrekkene og bikiniene mine med øreringer – det er så innmari fint og fresht! En stor favoritt hos meg er uten tvil gull hoops til solbrun hud. Hoops i alle strukturer, størrelser og fasonger. En enkel bikinioverdel kombinert med enkle gull hoops er min favoritt når jeg skal på ferie og på beachen. Så enkelt som det. Fungerer til løst hår, hår i knute og vått hår etter man har badet, frest er det uansett  – så slipper man å tenke på så mye mer, det er en deilig følelse!

Her følger tre herlige favoritter ♥

Disse to har jeg brukt nesten hver dag siden jeg fikk de. De minner meg om noe vintage, fordi de har så nydelig struktur i seg. Gull hoop nummer med struktur

Disse er enkle og klassiske, passer til alt ♥ Klassiske gull hoops 

De største gull hoopsene med struktur. Disse er perfekte til hverdags når man vil gjøre det lille ekstra, eller til kveldstid når man ønsker å sette prikken ekstra over i’en ♥


Har hatt noen fantastiske og deilige dager i postkort-vakre Positano. Idag står roadtrip for tur, til Amalfi og Ravello før kursen settes for CAPRI! Håper dere har det fint ♥

13 kommentarer
    1. Det ser så fint ut i Positano Kanskje du kan skrive dine Positanotips på bloggen? Tenker å invitere med meg mamma på tur ☺️

    2. Kom akkurat fra Amalfi. Anbefaler restauranten Taverna degli Apostoli. Ikke noe fancy, men nydelig hjemmelaget mat og stemning! Sitronpastaen er fantastisk!

    3. Det er så flott der du ferierer. Om du er det minste historisk interessert, så vil jeg anbefale en tur til Pompeii.
      Er øredobbene tunge? Liker ikke når hullet blir “strukket” hvis du skjønner hva jeg mener.
      Kos deg på tur!

      1. Hei! Ja Pompeii virker superinteressant – men det får bli neste gang 🙂 De er ikke tunge, helt normal vekt synes jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg