Hoodie

OIOIOI jeg sprekker av glede! For noen tilbakemeldinger på “shopping haulen” min i går! Herlighet! En fryd! MER av denne type stemning på bloggen. Jeg elsker å lage videoer, så nå har Lenemor virkelig fått motivasjon! Det gir meg mye mer å lage video hvor jeg kan vise dere hvem jeg er, enn og skrive tekster samt ta bilder. Liker når ting er levende!

Ble så overivrig at jeg hadde lyst å lage en video av dagens look, men tenkte jeg måtte jekke meg noen hakk ned, og ikke overdrive. Nå kom det jo tross alt en video i går ♥ Men jeg utfordrer meg selv neste gang. Antrekks-video! Om det er interessant?
16491248_10158674028195355_446895844_o16522088_10158674028205355_60518360_o16492119_10158674028260355_420060962_o
16466200_10158674028240355_1026623156_o
Idag startet jeg dagen med kontor på Meraki Studio, hehe.. Fikk meg en egen frisørstol og plasserte macen foran meg! Gøy, og sosialt. Og nå har jeg kommet meg til mitt eget kontor. Er så kjekt å jobbe fra kontoret om dagen, stemningen her er alltid på topp og det elsker jeg. Så kan jeg lett sparre med min fantastiske agent, Viola! Malene, min venninne som driver Meraki var så snill å ta bilder av meg i dag. Så skulle jeg hilse og si at alle nye kunder får -15% på behandling hos Meraki Studio. Bare å si at dere fikk rabatten gjennom meg når dere bestiller! Dette gjelder hos disse frisørene : Malene, Henrik, Charlotte og Lenita. Anbefales på det varmeste ♥ Rabatten varer t.o.m mars!

Superga fra Eurosko – bukse Samsøe – jakke Kouture – veske Chanel – genser h&m

Peace out, og skap dere en magisk helg!

10 kommentarer
    1. Hei Lene! Kult antrekk! Lurer på en liten ting.. Har du fylt leppene dine eller er de sånn naturlig? Veldig fine:)

    2. Jaaa til flere videoer! Du er jo så underholdene, naturlig skjønn <3 lurte på hvor leppestiften du hadde på deg i går kveld er fra, og hvilken nr du har? Den du hadde på mens du spiste middag med Espen 😀

    3. Hei Lene! 🙂 Hvilken størrelse kjøpte du i den røde kjolen (som du viste i videoen i går)? Vil bestille på nettet, men er usikker på str.
      Klem

    4. Du er så flott og fin <3 Hvilket belte bruker du i midjen for å kunne trekke gensern litt opp? Finner liksom ikke et belte som er tynt nok og ikke vises.. hvis du skjønner 🙂

    5. Hei Lene.
      Kunne du kommet med et innlegg om litt teppe-inspo? Jeg kunne tenke meg teppe du har fra Layered, men de har så store størrelser. Skulle gjerne hatt det i 140×200, men det er ikke mulig.
      Trenger litt teppe-inspo da jeg tenker på å bytte ut det jeg har.

      Kle <3

    6. Neeeeiii ikke jekk deg ned for vår del, du er sprudlende, blid og positiv og det er smittsomt 🙂 Pluss at du kommer med masse flotte tips til oss, kanke bedre bli det ;-)Ønsker deg en super fiiiin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg