HoneyBooBoo

Jeg har funnet sengen allerede, og er klar for tvkveld, snoperier og deilig duftlys  ♥ Ikveld skal jeg se en episode av HoneyBooBoo.. Har dere hørt om henne? Jeg hadde ikke det før idag, og ble tipset om at jeg måtte se en episode av programmet hennes ikveld. Søkte litt på Youtube, og fant ut at dette var noe jeg bare måtte få med meg. HoneyBooBoo er en liten jente på 6 år, som visstnok har tatt hele USA med storm. Og er på alles lepper om dagen? HoneyBooBoo er altså en 6 år gammel jente som deltar i skjønnhetskonkurranser i USA. Personlig synes jeg absolutt ikke noe om at de små barna blir dollet opp, spraytannet, sminket og at de blir bedømmet av en jury. La barn være barn synes ihvertfall jeg . . Men når til og med Barak Obama anbefaler å se denne serien, føler jeg at jeg bare må se selv. Serien handler om Honey BooBoo, foreldrene hennes og hennes tre søstre. Og serien er den mest sette på TLC i USA. Merkelig hva Amerikanerene blir hektet på? Noen som har sett/hørt noe om serien? Eller? Går ihvertfall på TLC ikveld  kl 22.00. Her er episode 1, for de som ikke så den. Inkludert meg selv. Så så vidt på den nå, tenkte jeg skulle se hele før episode 2 kommer på skjermen ikveld. Ta en titt  ♥ http://youtu.be/EX90BBjLLnU Noen som kommer til å følge med fremover, eller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg