Homies

Genseren er fra Homies Marbella for de som spør på snapchat ♥ Har caps til også. Elsk på joggis!

Home & homies på en gang – yes. Kom hjem 02 i natt, etter forsinkelser og ingenting er som en dusj og krype rett til sengs da. Jeg har fått Levi hjem idag, wiii – og sitter fremdeles og jobber ved spisebordet. Så nå er det på tide å avslutte, og gå en lengre tur med lille skatt. Senere kommer Ragnhild og Malene på besøk, kose oss med jentekveld vi fire. Spilte inn “Nervous” med Gavin James til dere idag, men ble ikke helt fornøyd – så prøver på igjen imorgen ♥ Elsker den sangen, hør den i acoustic versjon! Jeg må bare dele mine nye babies med dere, helt hektet. Trådløse beats – beste jeg har kjøpt til meg selv på lenge. Jeg går konstant med musikk på ørene og jeg trenger jo ikke lengre å drasse på telefonen. Genialt når det kommer til treningen også, og når jeg lar telefonen ligge i stuen og løper rundt til bad og soverom, musikk på ørene fortsatt, yas!

Disse er ikke for store heller, og nusselige i fargen ♥

God klem fra jentene her hjemme!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg