Homeoffice

God mandag alle fine. Ah, idag tillot jeg meg selv til å sove litt lengre, og spiste en bedre frokost sammen med Malene før hun dro på salongen . . Ellers har jeg allerede fått gjort unna litt jobb både for Trekanten i Asker og for AMFI Moa i Ålesund, nå står miinto for tur, og så skal jeg bruke resten av dagen på mitt lille (store?) prosjekt . . Gleder meg til å fortelle dere, men det blir ikke helt enda . . Hihi! Superexciting! Jeg pleier alltid å starte dagen med å lage en to-do liste ang hvilke ting som må gjøres i jobbsammenheng, blir så mye mer effektivt når man jobber seg nedover. Og så slipper man å glemme av ting også . . Lurtlurt! Så nå har jeg kommer på punkt 4 av 18, eheh – men deilig når tingene blir gjort ihvertfall! Igår hadde vi tidenes deiligste sløvedag, gjorde ingenting. I tillegg fikk vi besøk av Helle, Trine og lille søteste Eddie. Jeg er bare så forelsket i den lille skjønne pelsdotten at jeg dåner. Er ikke han bare det søteste?! Og så er han så kul i tillegg. Ruller rundt, vinker og jeg vet ikke alt. En veloppdratt liten kar! I tillegg fikk jeg disket opp med fårikål, eplekake og brød igår. Mmm, ingenting er som nydelig mat på en søndag. Ville uansett bare stikke innom for å ønske dere en fin start på den nye uken, nå må jeg tilbake til to-do listen min! Ha en GLAD mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg