Homeoffice

GOD FREDAG, og snart – happy weekend ♥ Idag bestemte jeg meg for å ta hjemmekontor, litt deilig det før helgen. Jobbet lenge igår, og da var det deilig å ha en litt slow start på morgenen. Så at en del av dere fikk kapret seg de produktene som ble lagt ut klokken 10, og det er fint ♥ Nå sitter jeg i godstolen, foran peisen, med macen på fanget og deilig kaffe ved siden av meg. Har blitt ordentlig kaffemenneske jeg altså! Endelig har jeg forstått hva som er så fantastisk med kaffe. Velkommen etter, tenker dere vel.. Hehe. Uansett så er det deilig og ha litt hjemmekontor, men gleder meg vilt til mandag og ordentlig kontor igjen!


Riktig god helg til alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg