Homemade sushi

God morgen hjerter ♥ Vi har allerede vært våken i flere timer, solen skinner – og det er lørdag! Herlig ♥ Idag er det musikkens dag i Oslo, så planen er å gå litt rundt og sjekke ut livet. Igår hadde vi en kjempefin dag, så koselig med besøk! Favorittkjolen min fra River Island. Den er så fin! Skal vise den bedre når jeg skal bruke den på byen. Sko Din Sko // Veske Cubus // Belte Mango // Jakke Zara // Briller H&M Her er besøket også, Charlotte og kjæresten hennes Anders. Igår kveld hadde vi ett lite vorspill her hos meg, Charlotte, Ragnhild og jeg laget hjemmelaget sushi til gjestene – og det ble så godt! Så nå har  jeg lært meg det også, takk Charlotte! Det skal lages flere ganger. Dro en tur ut etterpå, men jeg ble så dårlig så det ble tidlig kvelden, oops! Like greit, så er vi uthvilt idag . . NAM! Så det ikke godt ut? Vil dere ha fremgangsmåte / oppskrift kanskje? Jeg og Ragnhild i farta ! Håper dere har en fin lørdag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg