Homemade salad

God morgen solstråler! AHH, endelig har det begynt å blitt litt lysere om morgenen her i hovedstaden, det synes jeg er deilig. Lei av mørket nå, vil ha lyse, laaange dager. Begynt å glede meg til våren kjenner jeg. Idag stod jeg opp litt ekstra tidlig for å lage matpakke til jobb, det er ikke ofte. Idag ble det salat med kylling, bacon og ost. Gleder meg til lunsj for å si det sånn! Ingredienser : > Ruccola salat > Agurk > Purreløk > Mais > Bacon i skiver > Salatkylling > Ost i strimler > Sitronpepper > Pepper > Gastromat Mmm, dette bør smake! Har på meg julegaven fra Tone idag! Den er fra BIK BOK. Shortsen er fra Levi’s. Nå må jeg sette igang med jobbingen. Skrives senere hjerter :* PSST ! HA EN FIN DAG ALLE 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg