Homemade powershake

Mmm, kveldskos i heimen ♥ Har kravlet opp i sofaen til min kjære, og vi er klar for noen episoder med Game of Thrones. Jeg er jo superfan av Joe & The Juice, og ikveld fikk jeg innmari lyst til å prøve og lage powershaken selv. Siden vi er der og kjøper inn ganske ofte (litt hekta,) har vi et lite lager med beger her hjemme. Da blir det ekstra kos med smoothie/shake synes jeg, når man kan drikke den fra ordentlige beger. Jeg vet ikke helt 100 % hva de har i sin powershake, men jeg har ihvertfall gjettet meg frem til denne oppskriften : Melk
Vaniljeis
Vaniljesukker
Banan
Jordbær

Her tok jeg alt på gefylen, man må nesten bare smake seg frem. Men først laget jeg milkshake av vanlijeis, vaniljesukker og melk. Deretter hadde jeg i en banan og en håndfull frosne jordbær. MAGISK! ♥ Jeg var så heldig å få nye blomster av Gard her om dagen, han er så snill med meg! Tror han gleder seg mer til bursdagen min imorgen enn jeg gjør, han er ihvertfall superspent på å gi meg gaven han har kjøpt. IIIH, gleder meg!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg