Home : Til kjøkkenet

G O D S Ø N D A G S M O R G E N ♥ Jeg er så heldig at jeg har fått fylt opp en hel skuff på kjøkkenet med disse fantastiske tingene fra Unique Interiør //
Jeg er helt frelst! Og oppførte meg som et lite barn på julaften da dette kom i hus. Store hverdagsgleder ♥ Tallerkener av Mangotre, så fine å bruke til frokost, lunsj og kvelds. Skjærefjøler av teak. Disse tenker jeg å bruke til spekemat o.l.. Kan jo brukes til så mye! Elsker dette bestikksettet som er laget av bambus. Så sjarmerende, synes dere ikke? Skjærefjøler av mangotre, som jeg tenker å bruke til bla ost, kjeks og druer.
Allerede fått brukt mye av det til deilige frokoster ♥ Bordet blir så ekstra fint når man dekker på med så fine ting, og av en eller annen merkelig grunn smaker maten mye bedre også, hihi. Igårkveld koste vi oss med 4 retters middag på Tjuvholmen Sjømagasin, etterfulgt av en liten drink på BAR Tjuvholmen før det var hjem til sengen. Deilig å være opplagt idag. Snart kommer Kari og Poco, vi skal ut på søndagstur i det fantastiske høstværet.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg