Home sweet home




Tenk at jeg har vokst opp her! Er det ikke fantastisk? Jeg er så heldig, takknemlig og veldig fornøyd for at jeg har vokst opp i så nydelige, trygge omgivelser. Har så mange gode minner fra barndommen at jeg har ikke ord. Det er virkelig balsam for sjelen og komme hjem hit hver gang. Og det beste er jo at Gard ELSKER og være her like mye som meg, og det er så godt å vite. Synes disse dagene har gått så alt for fort, men har heldigvis fått mye ut av helgen. Kvalitetstid både med familie og venner, fjelltur, andre turer, grilling og kos. Og ikke minst – kos med disse to hårballene her ♥ Sydenfølelse ♥ Gard har til og med badet to ganger idag, brrr!

Håper dere har hatt sol og fint vær idag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg