Home, sweet home

– Our livingroom – Hei lesere ♥ Nå er jeg hjemme igjen, og jeg kan fortelle dere at det var utrolig deilig å lande på Gardermoen. Hatt en superhyggelig ferie, men det var kjempefint og komme hjem til fine høstOslo. Er så mye som skjer nå fremover også, så jeg har så mye å glede meg til! Skulle selvfølgelig ønske kjæresten var hjemme også, men bare to dager til jeg skal hente han på flyplassen. Ikveld ser jeg frem til en lang deilig dusj, koseklær, god mat, snop, sofa og tv – det har jeg savnet – hehe. Hjemmekjære Lene, men det er jo ikke en negativ ting heldigvis. Tar med meg masse gode minner fra turen vår til Hvar ♥
 – Plakatene / bildet og puten er fra Sealoe.se – mange som lurer på det –

Så deilig og komme hjem til fineleiligheten, ikveld skal det tennes stearinlys og til og med det gleder jeg meg til. Små gleder, sant? Vet forresten at det er noen av dere synes det er litt drøyt det bildet med hånden og pistolen. Men viktig for meg at dere skjønner at jeg ikke er for sånne ting altså – jeg synes bare at det er et kult bilde. Og det er jo bare et bilde, sant? Betyr ikke noe mer enn pynt for oss her hjemme, så vet dere det.  Nå skal jeg fyke på butikken før jeg skal tenne stearinlys både i stuen og på badet – så venter en deilig dusj.
Home sweet home ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg