Home sweet home.

Hei! Change of plans, det blir ikke noe Jazzing hverken idag eller i morgen. Vi jentene bestemte oss for at vi skulle dra hjem til Midsund. Så i kveld har jeg invitert dem på jentekveld hit til meg. Familien min er på ferie, så vi har hele huset for oss selv. Jeg er jo veldig husredd – så jeg har fått noen av de til å sove her sammen med meg i natt. I morgen skal jeg jobbe på Bik Bok i Ørsta, så skal jeg hjem til kjæresten min, glede. Jeg gleder meg sånn til kvelden. Reker, vin, jaquzzi og høylytt kakling. Takk gud for at vi bor på landet.

Elsker å være hjemme, det er så avslappende. Frisk sjøluft og stillhet – ingen trafikk. Hadde bare min elskede familie vært her, kjenner det stikker litt i magen, lenge siden jeg har sett dem, så savner dem mye.
Men jeg har jo heldigvis veninnene mine her, så vi skal så absolutt kose oss i kveld.


Outfit Bik Bok
Sko Ebay

Åh, jeg må vise dere en vest vi fikk inn på jobb i går.


Kun 149,-

I love it, gleder meg til å bruke den.

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg