Home sweet home

Endelig hjemme, deilig å komme hjem til ordentlig julehus og mye kjærleik, og ikke minst ferdigpyntet juletre med ett drøss julepakker under, jippi! For å komme hjem må jeg kjøre i 40 minutter, og deretter ta ferge – jeg skal innrømme at jeg var litt sent ute til å begynne med, men ting blir ikke bedre når enkelte MÅ kjøre 50 i 80 sonen å lage tidenes bilkø, og i tillegg bruke ALT for lang tid når de skal betale bompenger. ARGH, noe som da resulterte i at jeg i full panikk for å ikke rekke fergen, måtte få pappa til å ringe og holde den igjen, siden jeg måtte ha full fokus på veien siden neste ferge ikke gikk før 1,5 time senere.. Sånn er det å bo på landet, vet dere.. MEN, jeg rakk den akkurat ! Flaks. Så nå kan julen endelig begynne, og jeg er SÅ klar.

Pappas middag står på ovnen, og jeg gleder meg veldig til mat, mmm.. Vi har en tradisjon hver lillejuleaften hvor pappa og stemor har handlet inn masse pakker til pakkeleken. Poenget er å få 6 på terningen, og deretter får man velge seg en pakke.. Når alle pakkene er pakket opp, kan man begynne å “stjele” fra de andre, får man 6, kan man velge den tingen man vil ha. Og alle vil jo selvfølgelig ha det beste, så stemningen er høy, og alle blir litt smågale. Hehe, jeg har forresten store planer om å vinne ALLE pakkene selv, hihi.

Håper dere har det kjempe fint, og at dere koser dere alt dere kan. Det unner jeg dere.


Outfit fra BIK BOK, Sko Nelly

Så fikk jeg verdens koseligste oppmerksomhet fra nydelige Ida på jobb.

Hun er så omtenksom, “en liten gave til hjemreisen” sa hun… SØTA!
Så skrev hun så mange fine ord til meg, ble helt rørt da jeg leste det..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg