Home spa

Jeg har tidligere fortalt dere at jeg ikke bruker noe som helst slags renseprodukter til huden. Siden jeg begynte å sminke meg, har jeg egentlig alltid vasket av meg sminken med såpe og vann. Og ikke vært nøyaktig med hvilke fuktighetskremer jeg har brukt. Til tider har jeg faktisk også brukt bodylotion til ansiktet. Ikke bra. Så nå har jeg testet ut et starter kit fra coverbrands. Som jeg forøvrig likte kjempegodt! Føler meg så fresh og ren etter jeg har brukt produktene. Så får jeg faktisk litt god samvittighet etterpå, føles godt å ta vare på huden. Denne finnes også til alle hudtyper. Coverbrands har forresten -25 % på alle produkter fra Ole Henriksen nå. Kjøp kittet her. Scrubben er min absolutte favoritt, dufter herlig kirsebær og huden blir fløyelsmyk etterpå. Dette er reklame for coverbrands, som jeg får betalt for.  Men, jeg skriver kun om produkter jeg går god for, og som jeg bruker selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg