Home office

14163566_10157874501870355_297027565_o
Skrivebord fra Skandinaviske Hjem – Stol Muuto – Hylle String – Potteplante Menu

Når man ikke har møbler, kan man faktisk tillate seg å leke seg litt hjemme. Det er lenge siden jeg har brukt skrivebordet mitt som kontorpult, jeg sitter som oftest ved spisestuebordet når jeg jobber. Grunnen til det er vel at jeg ikke orker og sitte å stirre i veggen sånn som jeg har gjort når pulten har stått vendt mot veggen. Så nå har jeg gjort noe hyggelig og koselig, som gjør at det er mye gøyere å sitte her.

14151921_10157874501915355_2013731317_o14151714_10157874501905355_1258050489_o

Utenom det, så kan jeg dele at jeg snart får meg kontor! Gud bedre som jeg gleder meg. Jeg kjenner at det er på HØY tid. Jeg er faktisk møkklei av å jobbe hjemmefra. Misforstå meg rett, jeg tar det ikke for gitt. Men rutiner er undervurdert, og jeg trenger de i livet mitt. Sånn virkelig! Jeg vil komme hjem, for å slappe av, for å lage middag, gjøre husarbeid og være med Levi. Ikke jobbe! Jeg må skille jobb og privat ellers vil jeg alltid være på jobb. Jeg kan nesten ikke vente til å få ordentlige rutiner i hverdagen, og gleder meg veldig til å dumpe plantene mine inn på det nye kontoret. Here I come!!

Så kan jeg av og til ta meg noen hjemmekontor dager innimellom om jeg føler for det. Opp grytidlig, frokost, luftetur med Levi, trening, kontoret, lunsjpause (hva er det liksom?! Gleder meg til det!) og deretter gå hjem i normal tid, hvor jeg kan tilbringe ettermiddagen med Levi og venner. Dette blir herlig!

Og btw! Nå er det bestemt. Tusen takk for alt engasjement på videoen min igår. Var litt gøy å bare legge ut en spontan-greie. Alt trenger ikke være så planlagt hele tiden. Flertallet har bestemt (og jeg er HELT enig) i at det blir den “Rust-aktige” fargen som skal på veggene til høsten. Den skal kombineres med den blå ullsofaen, en cognacfarget skinnstol, svart, og hvitt. Det kommer til å bli ordentlig kosete! Gleder meg! Takk for hjelpen folkens. Gleder meg til å vise resultatet.

14 kommentarer
    1. Heisann! Jeg har ett spørsmål angående badet ditt/murpussen du ha brukt. Det ser skikkelig kult ut, men hvordan fungerer det på et våtrom mtp dusj og lignende. “Holder” det fasaden, eller er det mye vedlikehold som må til? Holder selv på å pusse opp min første leilighet så har lyst å teste ut en murpuss, er det å anbefale?

    2. Jeg elsker den nye stolen du har kjøpt! (den du viste på snapchat i skinn). Hvor kjøpte du den, og hvor mye kostet den? Fikk veldig lyst på en selv!

    3. Hehe… vet ikke hvor mange manger du har prøvd deg på det med rutiner jobb/privatliv… Hvor lenge holder du på den kontorplassen som du var hatt x- antall ganger tidligere :p lykke til med malingen, blir nok fint og annaledes 🙂

    4. Hei!
      Har en niese som ser veldig opp til deg, og leser bloggen din hver dag!
      Hun har konfirmasjon i helgen, og hadde vært fantastisk hyggelig om du kanskje kunne sendt en liten videosnutt og gratulert henne med dagen? Hadde satt veldig pris på det!
      Kan evt. Sendes til [email protected]
      Klem fra tanta som også leser bloggen!

    5. For et nydelig hjem du har :-). Mulig du har nevnt det før, men hvor er det “blomsterpotten” fra? Så utrolig fin.

    6. Heisann 🙂

      Er det slutt med deg og Gard?? Ser at du skriver at han har flyttet ut… og jeg føler deg på snap – der jeg ikke har sett han på så lenge… Isåfall trist da…dere var så flotte sammen..
      Håper alt står bra t med deg og dere iallefall :)) :))

      Mvh Line

    7. HeiHei! Mulig at du har nevnt det før, men jeg lurer på hvilken farge og navnet på malingen på veggen?

    8. Hei! Hvilken størrelse har du det plantestativet fra Menu? Må man kjøpe stativet og planten separert? Oooog hvor er hyllen på veggen fra??? Superfin!

    9. Lene! Hvis du har fin utsikt fra vinduet kan du sette pulten under der til en forandring også! Jeg gjorde det hjemme og det er fantastisk deilig i forhold til både å stirre i veggen og ut i rommet 🙂 men jeg har trær osv utenfor da, kanskje ikke like hyggelig hvis det er blokker eller biler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg