Home is where the heart is

14800092_10158116719040355_986215687_oIdag har jeg hjemmekontor sammen med lille Levi jenta mi, vi koser oss ♥ Espen har lansering og bokbad for Selfie-boken sin senere idag, det blir så utrolig spennende! Fikk boken i posten idag og er så imponert over hva han har fått til. Veldig, veldig kult, og jeg er så stolt over han!

Siden jeg her hjemme idag, kan jeg endelig få vise dere litt de endringene jeg har gjort i stuene mine. Det er blitt så mye lunere, og koseligere. Alle som har vært på besøk her sider det samme, og da blir jeg så glad! Nå venter jeg på levering av et stort gulvteppe som kommer til helgen. Det skal jeg ha i spisestuen, blir spennende og enda mer lunt, så det gleder jeg meg til.

14787730_10158116718790355_1926559713_o14799770_10158116719225355_1178679519_o14803225_10158116718880355_2089261676_o14796139_10158116718505355_1408054000_oFlere møbler enn før slik det ikke blir så tomt, mer lys, puter, teppe, masse planter, det er varmt, godt og lunt her. Elsker å være hjemme, tenne stearin lys og bare slappe av ♥

14795911_10158116718545355_213179248_o
14725442_10158116718715355_2017660123_o14795947_10158116719565355_94857629_oPicMonkey Collage14796066_10158116718810355_405565269_o14803134_10158116719560355_1764678671_o

Spisestuestolene er fra Hay • Bordplankene fra Skogr AS og bordben fra Hay • Bildene fra Desenio • Den hvite hyllen fra Bolia• Skjenken og tvbenken fra Bolia • Sofaen er fra Bolia • Putene fra Habitat • Teppet fra Illums Bolighus • Skinnstolen er fra Palma Skøyen (Earl Chair, Jess Design) • Sofabordet er fra ByBjørkheim • Trehyllene fra Bolia • Acapulco stolen i svart fant jeg på nett • Saueskinnet er fra Illums Bolighus • Alle de tre største lampene er fra Habitat • Den lille i vinduet fra Skandinaviske Hjem • Det svarte kaffebordet er fra Hay • Skrivebordet fra Skandinaviske Hjem • De svarte hyllene er String hyller – si ifra om det er noe annet dere lurer på. Jeg har garantert glemt noe.. ♥

For dere som lurer litt på sofaen, og til dere som mener den er forferdelig å sitte i – den er helt fantastisk. Det er en ordentlig god kosesofa, som er så myk og deilig! ♥ Anbefales!

Ha en nydelig dag, alle sammen!

55 kommentarer
    1. Har du noen jeans tips? Jeg er 1.70 og finner aldri noen bukser som er stramme hele veien, med lavt liv og ikke for lange..:/ Noen tips?:*

    2. Hvor har du kjøpt eføyene? Ble det falske slik du ønsket? Jeg er på utkikk etter det selv skjønner du

    3. Så utrolig fint!

      Jeg vurderer å male hallen min i den warm blush-fargen, hvordan tror du den vil være i en (ganske stor) hall/gang? Har ellers hvite vegger og en vegg grå i stue og en vegg i Minty breeze på soverom.

      Takk:)))

    4. Helt nydelig! Ble nesten lei meg da du skrev den grønne fargen skulle bort, for den var også veldig fin. Men dette, altså, så utrolig koselig 🙂

    5. Oi! Hva har skjedd? 🙂 har følt interiørstilen din har vært så uinspirerende og lite personlig og heller ikke hjemmekoselig i både den gamle leiligheten din på tjuvholmen og her i den nye leiligheten (misforstå meg rett, det var fint begge plasser, men litt sterilt og upersonlig om du forstår) men nå er det jo SÅ koselig, samt moderne og stilrent! Virkelig en stor endring! Synes stuene dine er blitt kjempeflotte!! ☺️

    6. Så utrolig vakkert du har det Lene! <3 Du er min store inspirasjonskilde når det kommer til interiør og dekor! Håper du vil fortsette med å dele interiørtips og bilder av leiligheten på bloggen din! 😀 Ha en fin dag! <3

    7. Så Utrolig fint du har fått det! Virker som ei mye varmere og lunere leilighet nå.

      Litt ut av tema, men jeg lurer på om du har noen tips til en kjole jeg kan ha i 50-års dag? Skal være skikkelig storfeiring, og jeg ser på det som ei mulighet til å kjøpe ny kjole, haha. Ser for meg en som er hverken maxi eller tettsittende hele veien, men mer som en videre kjole med stram midje o.l
      Hadde satt skikkelig pris på svar, finner ingen jeg faller for atm 🙂

    8. De som sier sofaen er dårlig å sitte i må ta seg en tur på Bolia å prøve den. Himmel! Den står øverst på ønskelisten

    9. Wow, for noen nydelige rom. Jeg elsker planene. Er de vanskelige å holde i livet? Og så til det jeg egentlig skulle spørre om: Hvordan er det å sitte i de spisestuestolene? De er kule, men ser ikke så digge ut. Funker de til en lang middag?

      1. Nei, de er ikke så vanskelig å holde i live 🙂 Ja, de er faktisk gode å sitte i, ikke så ille som de ser ut 😀

    10. Åh, nå har du fått det skikkelig hjemmekoselig og fint. Akkurat sånn jeg kunne tenke meg å hatt det hvis jeg skulle pusset opp nå også! Skjønner så godt at du elsker å være hjemme. Flinke du <3

    11. Åh jeg er bare helt forelsket i leiligheten din. Vil ha alt!
      Er i en byggefase nå, så henter så mye inspirasjon fra deg.

    12. Sinsykt fint assa!! Den leiligheten kunne jeg tenkt meg selv.
      Et lite tips! Tror det hadde vært veldig fint med noen saueull i spisestolene, ikke i alle men i noen. Litt mørke grå /sorte. Kommer til og gjøre det litt koseligere.
      Ha en fint kveld.

    13. Så utrolig fint du har det ! Blir skikkelig inspirert.. Tror jeg må låne med meg noen idéer nå når vi driver og bygger hus 😀

    14. Så fint! Syns leiligheten er såå mye finere, lunere og koseligere nå enn når du og gard bodde sammen. Var det han som ville ha den altfor (etter min mening) minimalistiske og kalde stilen? siden du endret alt så fort han flyttet ut?:)

    15. Hei
      Må si hjemme ditt er helt magisk! Du er så utrolig fink! Har du også forandret noe i gangen? Da sjenken har fått plass i spisestuen? Og hvor er de to små hyllene i tre fra, som er i hoved/TV stuen?
      Drømmer meg alltid litt vekk hver gang jeg titter innpå bloggen din (sånn flere ganger for dagen) Du er sååå inspirerende lene Stor klem

      1. Takk 🙂 Ikke forandret gangen enda. Men venter på noen møbler som kommer 🙂 De små er fra Bolia 🙂 Du er snill, tusen takk <3

    16. Elsker din leilighet! Så fint det har blitt. Kan ikke du lage et innlegg om hvordan du har tenkt og pynte til jul?

    17. Hei du har en helt utrolig vakker stue og du er så utrolig flink! Skulle ønske du drev med boligstyling 🙂 Skal male min stue også i warm blush, men blir nok ikke like fint da jeg har sånn standard kjedelig parkett.

      Et lite spørsmål, kunne du tenkt deg gardiner etterhvert? Så noen utrolig fine og moderne fra Tannum butikken,men grunnen til jeg spør er at det hadde vært så spennende å sett hva du ville valgt :p
      https://tannum.no/produktkategori/gardiner/

    18. Sååå fint!! hvor er det hvite/rosa-isj pleddet som ligger i sofaen fra??
      Tusen takk for fantastisk inspirasjon og tips!

      1. Det er fra Illums Bolighus! Men “loer” noe helt sykt! 😀 Hehe, ikke til å anbefale om du har ullsofa 😀

    19. Hei. Kan jeg spør hvilke farger du brukt? Bådenpå vegg, lister, i oven/peis sonen veldig fint hjem du har!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg