Home is where the heart is

Det er ikke til å skyve under en stol at jeg er en fryktelig hjemmekjær jente. Det beste, og tryggeste jeg vet – er å låse ytterdøren, tenne flust av stearinlys, lage god mat, se gode serier, leie film, og bare kose meg. Alene, sammen med kjæresten, familien eller gode venner – home is where the heart is, og det er helt sant. Jeg er så heldig å ha to hjem, og trives så utrolig godt i begge to .. Følte for å vise dere litt bilder, fint å vise hvor man trives i livet <3 Ålesund // Oslo // Det er så rart og se hvor forskjellig begge leilighetene er innredet .. Den ene er ganske minimalistisk, og veldig mørk, mens den andre er lys og delikat. Det er nok fordi jeg liker bedre lyse, delikate farger nå – men da jeg innredet leiligheten i Ålesund for noen år siden, var jeg veldig på litt mørkere farger. Rart hvordan det forandrer seg .. Men jeg elsker virkelig interiør og det finnes så utrolig mange steder man kan finne inspirasjon og bare drømme seg vekk i fine møbler og farger – ah .. Marie, som er redaktøren min i Modette.no har startet en interiørblogg nå, hvor hun oppfordrer til å sende inn bilder som kan inspirere andre, brilliant idea synes jeg. Og ikke minst – mye inspirasjon å hente..   http://dagensinterior.no/ Håper dere har det fint, jeg har hjemmekontor og blir sittende noen timer til – masse og gjøre! Og det er sååå fint vær ute. Vil.ut.nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg