Home inspo

♥ Hei dere! Har en superfin morgen hjemme sammen med mamma. Snek meg på trening før hun våknet og kom akkurat inn døren når hun stod opp. Har hjemmekontor før vi skal ut og gjøre diverse ærender. Er så mye som surrer i hodet mitt når det kommer til leiligheten nå også i tillegg, så mye som skal gjøres, planlegges, bestilles etc. Men jeg elsker jo det. Kaller meg selv for prosjektleder Lene jeg, hehehe. Styrer og ordner, og gleder meg innmari til å begynne! Og ikke minst.. Få ferdig! Har noen bilder i hodet mitt på hvordan vi skal ha det mtp farger, gulv, lamper og annet interiør.. Men er langt i fra ferdig med planleggingen. Mye gøy som gjenstår! Men her er ihvertfall litt inspirasjon underveis ♥


collage2collageSom dere ser så har vi planer om mønsterfliser, fiskebens-parkett, marmor, tre, gull, hvitt, mustard farger etc.. Hvert eneste rom skal ha sin egen “personlighet” og jeg kan nesten ikke vente til å sette i gang. Vi har vært og bestemt oss for sofa også, den er så fantastisk! Men den vil jeg ikke avsløre helt enda, for den må bare sees!

Hva tror dere, blir det fint? ♥ Som sagt, dette er bare tanker enn så lenge.. Ikke bestilt noe enda, bortsett fra de uberkule mustard fargede stolene fra Hay! Men skal bruke julen til å planlegge til punkt og prikke. Mer inspo kommer!

SMIL Lene (Og mamma, hihi)

 

19 kommentarer
    1. Åååh, så fint! Hvor er det du henter inspo fra? Er det en spess side du kan tipse meg om? Driver med oppussing av hus selv 🙂

      1. Hei! Nei ingen spesiell side 🙂 Finner bare litt her og litt der. Men du kan søke på pinterest feks, der er myyyye bra inspo <3 Klem og lykke til 🙂

    2. Det kommer til å bli så flott, Lene!! Elsker fiskebensparkett. Og de gule detaljene, alt jeg vil ha til jul er en gul puff fra pur norsk haha. Kos deg med planlegging og mammabesøk, jeg gleder meg til å se resultatet til våren! Stor klem! <3

      1. Taakk Thea 🙂 Hehe ååå, love it. Gult er såå fint!! 🙂 Bare vent til du ser sofaen. Den er ikke gul da men, heeeeeeeelt rå! Stor klem til deg <3

      1. Takk for tips 🙂 Vet ikke helt om Slettvoll er riktig for vår stil, men kan alltids se litt på hjemmesidene <3 Goood jul <3

    3. Hei Lene! 🙂 Så fint det kommer til å bli i den nye leiligheten! Tenkte bare jeg skulle tipse om noen lamper fra de spanske merket parachilna 🙂 superkule lamper!

      1. OLALA!!! Fy søren så kule. Love them, minimalistiske og pene! <3 Disse skal jeg absolutt se mer på 🙂 Takk for tips Marte 🙂

        1. Ja, jeg vet, de er helt rå!! Sååå lyst på en selv! Hvis du vil se noen av de “live” så henger til til utstilling inne i butikken hos Backe i grensen blant annet 😀 de er bare sååå lekre, klarer ikke helt å glemme de liksom..

    4. Gleder meg masse til å følge med framover! Dette blir nesten like gøy for oss som det blir for deg/dere 😀 storklem

    5. BliSå uvant med fiskebensparkett.. Føler nesten det får rom til å se litt mindre ut? Regner med det er vanesak 🙂 Ingen tvil om at dere kommer til å få det knallfint i alle fall 😀

      1. Olalaa så fine, døøøør 🙂 Love it altså! Fått helt hangup på fliser jeg altså 😀 🙂 Er så fint!

    6. Hei du!

      Gleder meg til å se resultatet 🙂

      Jeg ville forresten anbefale Tapwell om du vil ha blandebatterier i messing. Ligger flere bilder ute på bloggen min. Vi har valgt en i råmessing som er superfin og skifter litt farge etterhvert, men de har også en i høyglans gull 🙂 Supre priser også i forhold til andre leverandører og supre på service.

      Klem fra meg
      http://www.klisjehjemmet.no

      1. Tusen takk for tips Trine, har tenkt at jeg vil bestille fra Tapwell 🙂 Skal inn å se på bloggen din fine <3 Jeg liker best i råmessing, synes det eer så kult!! 🙂 Ha en finfin dag snuppemor! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg