Home for Christmas

Da har jeg kommet så langt at photoshooten er i boks, OG jeg har vært i Asker og jobbet litt. Nå sluker jeg omtrent tacosalaten min før jeg må haste meg ut døren og til flytoget. Ålesund venter, og jeg gleder meg! Kjenner jeg kommer til å savne leiligheten, og Oslo mens jeg er vekke. Men familie og kjæreste skal nok overgå det :* Lett. ÅH – julen nærmer seg dere! Storglede i hjertet mitt. Jul er det beste jeg vet. En fantastisk følelse. Grunnen til photoshooten idag, var faktisk for å hjelpe søte Julie med en eksamensoppgave hun skal levere inn imorgen. Selvfølgelig stiller man opp for vennene sine, hihi! Gleder meg til å vise bildene. Julie er så flink! Malene også, hun stod for hår! For et team. Nå har jeg redigert bildene helt teit, haha .. Ser ut som jeg er gjennomsiktig hvit. Men, dette kan Julie mye bedre enn meg .. Bare for å vise dere temaet på oppgaven hennes. Jakke H&M // Genser Style By Marina // Briller H&M Skrives fra Ålesund :* Kryss fingrene for flyturen da hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg