HOME : Changes

Idag har jeg hatt så mye inspirasjon til å gjøre forandringer her hjemme. Man blir jo alltid litt lei av hvordan man har det, og da er det utrolig kjekt og ommøblere litt, bytte om på interiørtingene og få et nytt fresht hjem ♥ Har holdt på i nesten 3 timer nå, vasket, shinet og bare kost meg. Deilig når alt er klart til helgen! ♥ S T U E Jeg E L S K E R denne rene / minimalistiske stilen. Føler at jeg alltid har det ryddig. Og jeg er jo ganske opptatt av at det skal være ryddig og fint også, så det passer jo meg perfekt! Elsker kombinasjonen av grå, hvit, svart og mintgrønn. Håper jeg finner en pute i sånn farge snart, leter-leter-leter.. ♥ S P I S E S T U E N Her har jeg blandet inn tre, med hvitt, litt sort og lys beige. Synes det ble en veldig delikat kombinasjon! ♥ K I T C H E N  D E T A I L S ELSKER salt og pepper bøssene mine fra Menu, samt fjølene fra HK Living og den søte lille saltskålen fra Muuto. Og luktelyset? VERDENS beste. Håper dere får en kjempefin fredagskveld. Vi skal på kino Victoria og se Amnesia med Pia Tjelta sammen med et vennepar, deretter har vi booket bord på Hanami! ENJOY!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg