Home again

Heeeei ♥ ♥ Hjemme igjen etter en stykk båttur, og to stykk flyturer. Kom hjem til strålende sol, 24 grader på terrassen, gode venner og vin! Kjæresten er på jobb, stakkar. Men jeg fikk sett han litt tidligere idag ♥ Ikveld skal vi i bursdag til søteste Elisabeth som har kommet hjem fra New York, har ikke sett henne siden desember, så det gleder jeg meg veldig til. I skrivende stund sitter vi på terrassen hjemme hos oss, og koooooser oss! Meg og Henribestis! Designeren min ♥ Hihi. Egil og Henriette er hjemme, og Sara-Beate som jeg ikke har sett på sikkert ett år er med oss ut også! Idag ble det rett og slett gjenbruk av Zara kjolen min fra forrige helg. Kom inn døren, hoppet i dusjen, og så fikk jeg besøk av disse søte! Så da måtte jeg bare kaste på meg noe jeg visste jeg kunne føle meg komfortabel i. Har forresten glemt å vise dere skikkelige bilder av håret siden jeg var hos Malene på mandag! Hun la inn en naturfarge i bunnen, og dro det ut med kam slik det ble en liten mini ombre, kjempefornøyd med fargen! Malene er sååå flink! Både på klipp, farge og på extensions. Og så er hun jo verdens søteste i tillegg. Anbefaler dere å gå til henne om dere vil bli smashing på håret ♥ Hun jobber på Hendrix hair avd Frogner, så det er bare å ringe dit å bestille time hos : Malene Stølen. Dere vil ikke angre! Nå skal jeg nyte kvelden med gode venner, bursdag, og så skal vi gå tidlig på byen. Det er så mange BIK BOK jenter som er i byen som jeg ikke har sett på lenge. Så jeg gleder meg sånn til å møte de igjen. Ha en herlig kveld superstjerner!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg