HOME

Ah – dere. Idag er jeg skikkelig treg med bloggingen. Vi kom nettopp inn igjen etter 4 dag med interiør/møbel shopping. Bah. Ja, nå hiiiiger jeg egentlig bare etter å bli helt ferdig. Nærmer seg med stormskritt nå, så det blir ikke lenge til jeg kan vise dere bilder! Det ser jeg veldig frem til! Imens skal dere få litt teaser-bilder som dere kan kose dere med. Soverommet og badet er helt ferdig, men det mangler litt detaljer på stuen og i gangen. Jeg er så fornøyd med fargevalgene mine :* Ahh, glede! Nå skal jeg styre på videre. Jeg har enda ikke begynt med å sortere klærne mine, så jeg finner jo ingenting når jeg skal ut av leiligheten. Æh. Nyt mandagen :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg