Holmen

Siden fineværet er her, og vi har kommet oss tilbake til Holmen – har jeg vært litt rundt omkring for å ta bilder til dere idag. Her er så vakkert at ord ikke kan beskrive – og jeg har så lyst å vise dere bilder av hvordan det er her. Norsk sommer er det lite som slår, og ihvertfall når man er på en øy som dette. Idyll  ♥ Verdens fineste hus! Ingenting slår å sitte oppi her på kveldstid. . Fantastisk. Ellers også da såklart, men ekstra spesielt når himmelen er rosa og sommerfin  ♥ Frodig og fint! Idag har jeg kjørt båt også, så utrolig mange år siden sist. Veldig koselig! Her er lysthuset deres, her satt vi første kvelden og grillet / drakk rødvin og koste oss. Utrolig koselig sted! Er det ikke bare fantastisk fint og idyllisk? Nesten sånn jeg ikke vil dra herfra.. Heldigvis skal vi være her en stund til og kose oss!! Det gledes. Til høsten vil huset forresten bli tilrettelagt for utleie – så jeg anbefaler på det sterkeste å ta turen ut hit! En opplevelse. Nå står reker og vin på agendaen her i solnedgang! Vi skrives imorgen. Sommernuss fra meg og lille Pocovenn :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg