Holiday love

Jeg må få begynne med å beklage for dårlig oppdatering disse dagene, men jeg håper og tror at dere forstår hvorfor. Her går det i ett hele dagene, og man har knapt et sekund til overs. Igår jobbet jeg 17 timer, og fikk ikke sovet noe særlig i natt. Det ligner ikke meg? For jeg sover da som et barn hver eneste natt. Men når man først MÅ ha søvn de få timene man kan, da går det ikke vet dere. Er det ikke typisk? Men jeg er våken og blid og det er ingenting som står på! Gleder meg til denne dagen, med nye inntrykk og ikke minst Allsang ikveld. Blir spennende. Når festivalen er over, har jeg igrunn 2 ukers ferie. Og jeg har INGEN ferieplaner? HYL! Jeg er alt for rastløs til å ha ferie og ikke gjøre noe. Så jeg vurderer å avlyse ferieukene, og heller ta de ut når jeg har en plan. I tillegg er det meldt regn hele neste uke, så da vil jeg ihvertfall heller jobbe! Jobbe, jobbe, jobbe. Litt planer har jeg forsåvidt – det er jo Molde Jazz neste uke, og det vil jeg helst ikke gå glipp av! I tillegg skal jeg være mye sammen med Lisa som er hjemme fra Oslo, og mine kjære venninner hjemmenfra, så jo – planer har jeg. Men jeg vil på TUR. Moldetur blir det da, i første omgang. Hurray Hva gjør egentlig dere i ferien? Hadde vært spennende og fått hørt, kanskje jeg kan få noen ideer fra dere. Savner Italia. 30 grader, skyfri himmel, strålende sol, lukten av grillmat, lukten av syden, bading, trøbåt, nydelig mat made by pappa, god drikke, latter og ikke minst – familietid. Får meg til å føle meg litt lita igjen. Koselig å være på ferie sammen med familie, god følelse. Elsker og mimre litt ved å se på bilder.. Meg og bror litt “smålei” etter å ha reise i alt for mange timer. Bedre rute neste gang frøken Orvik. Solen er min beste venn. Camping entusiasten! Som forsåvidt bodde på hotell… Mat, mat, mat. Jeg elsker mat. Hvem gjør ikke det? Hygge! Sweet :* Herlig kveldstur på promenaden. Humor er viktig. Jeg er glad i å gjøre ablegøyer, mon tro hvem jeg har det ifra? Ja, det sier seg vel selv.. Savner å stå opp om morgenen kaste på seg en tynn skjorte, og rusle ned til stranden. What a feeling Livet. Koser seg på tur.. Hei Oda! Søskenkjærleik :* Favorittshortsen, Levi’s 501 Bilde sier mer enn ord. Broren! Kjærleik! Litt bilder på en fredagsmorgen. Ønsker dere alle en herlig start på helgen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg