Hola, Barcelona

 
Ååå, begynner å krible i magen når jeg tenker på Barcelona! I alle år har jeg hørt så mye positivt om denne byen. At den har alt, shopping, strandliv, party- og det man trenger på et sted. Vi drar 4 juli, men skal kun være i 2 netter før vi drar videre til Calella. Kun én time unna, så regner med det blir noen dagsturer tilbake.

Sitter og ser på hotell nå, men er så usikker på hvor man bør bo? Vil helst bo på stranden, men om ikke- vil jeg gjerne bo midt i smørøyet, og ikke langt fra stranden. Liker utsikten mot havet ♥ Hvilke områder anbefales? Og hva MÅ vi få med oss på disse to dagene? Vi vil gjerne kombinere både avslapping med litt soling, bading, shopping, og gode matopplevelser. Blir tre hektiske dager skjønner jeg, men sånn er det. Og jeg gleder meg! Kommer til å booke bord på forskjellige steder før vi drar, så tips om fancye restauranter med DIGG mat og gode drinker taes imot med takk. Regner med det er mange Barcelonaeksperter her? Hurra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg