HOLA!

Hehe, nei – jeg har ikke kommet meg til Mexico riktig enda, men må jo øve inn språket.. Hihi.

Nå har jeg og min kjære nettopp tatt inn på Rica Gardermoen, vi sitter stappmette i sengen og chiller. Flaks at det fantes en Mc Donald's resaurant rett utenfor døren her, jippi. Så nå har vi kose kveld, med god mat og snoperier.
Tenkte jeg skulle hoppe i dusjen, så blir det vel kanskje til at vi ser en film før vi legger oss. Skal jo opp snart! Om ikke mindre enn 8 timer, hyl!

Skal prøve og få laget ett innlegg i natt før vi drar, for etter det hører dere nok ikke fra meg på en stund. Vi tar først fly fra Oslo-Frankurt, hvor vi skal vente i 3,5 time. Deretter setter vi rumpene våres på flyet til Cancun. Flyturen tar ca 10-11 timer, og jeg klarer aldri å sove på fly, jeg har makk!
Tidsforskjellen mellom Norge og Mexico er 6 timer, så når klokken er 23.00 i Norge, er vi landet i Mexico. Da er klokken 17.00 hos oss. Så det skal bli hardt og holde ut lenge første kvelden. Wii, glede . . .

Ellers vil jeg bare ønske dere en riktig fin kveld, så håper jeg at dere vil følge meg gjennom ferien.


Mm, snadder!


Vi koser oss, og gleder oss veldig til ferie. Hurra!

Jeg liker dere!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg