H&M kjole.

Siden mange av dere spør så fint hvordan jeg lagde kjolen jeg hadde i helgen, tenkte jeg å forklare det for dere.

1. Klipp av stroppene bak på kjolen og knytt den slik den blir halterneck i stedet.

2. På midten av ryggen, klipper du ca 10 cm ned mot korsryggen. 3. “Brett kjolen inn og sy noen sting her og der, slik du får riktig form.

Nå er ikke jeg noen sydame, så om det er best å sy med maskin eller for hånd det vet jeg ikke, men jeg vil anbefale å sy for hånd.. Går kjempe fort.
Lykke til, bare å spørre om dere lurer på noe mer. Jeg ble så glad i kjolen at jeg har store planer om å kjøpe den i beige også..

Herlig mandagskveld til mine favorittlesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg