Hjerte

Solstrålene miiine, dere fortsetter og overvelde meg med fine kommentarer, åååh.. Dere gleder hjertet mitt, virkelig. Har så lyst å gi hver og èn av dere en skikkelig stor bamseklem. *Klemmepå alle* Hihi. Det er så godt å få tilbakemeldinger fra dere, det betyr utrolig mye for meg. Igjen, tusen takk. Hvordan skal jeg få takket nok for fine ord? :* Jeg liker dere så godt. Dere motiverer meg virkelig til å synge mer, og mer og meeeeeeer! Idag har jeg unnet meg et par skjønnheter som skal få plass i skoskapet mitt. Ihh . . How cute are these??? :* Love them! Jeg kjøpte de på Modo her i Ålesund hos min veninne Oda! Jeg forguder jo JC. Og fargen er jo så fin! Idag har jeg som sagt vært og jobbet litt på BIK BOK, det er faktisk hele 5 måneder siden sist. Mye varer som kommer inn i butikkene om dagen, alltid gøy å pakke opp. Nesten som julaften! Det var kjempegøy og være sammen med jentene igjen, det er så godt miljø på BIK BOK, så denne dagen gav meg mye glede. Idag jobbet jeg på Stor-Moa, som jeg drev fra 2009-2010. Må ta meg en jobbdag i butikken jeg drev sist også, savner jentene der så mye! Gøy var det uansett, og gøyere skal det bli – for vi jentene skal nemlig ut ikveld. Tjohoo!! Jeg skal bare lage chicken curry gryte til meg og min kjære, så er det på med finstasen. Topp, veske & kjole/skjorte BIK BOK // Shorts Levi’s // Jakke H&M // Armbånd BIK BOK Nå er det snart helg, jeg tenker de fleste gleder seg til det? Nyt resten av dagen søtinger. Kiss :* Dere kan forresten lese om mine favoritt – høsttrender her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg