Hjerte

Hahaha, vet dere ? Jeg ler av bilde på forrige post enda jeg . . Morro at dere likte det! Nå har jeg fått hjertet mitt til Oslo! Altså, Rolf Ivar ♥ Det er duket for kjærestehelg, kos, Kollenfestival, god mat, venner og … Regn. Bra alt det andre veier opp for været da! Kjole fra Only // Sko Converse // Veske Cubus // Briller H&M Tydelig at det er duket for kjærestehelg de kommende dagene . . Nå har vi fyllt opp kjøleskapet. Kan ikke huske at det har vært fullt siden … Sist Rolf Ivar var på besøk. Jeg er jo så glad i å lage mat egentlig, men når jeg er i Oslo er det knapt mat i kjøleskapet. Er ikke samme gleden å lage til én . . Mye bedre å gå ut sammen med veninnene. Hihi. Så idag har jeg vært housewife. Rolf Ivar ønsket seg så gjerne viltgryte til middag, og det fikk han selvfølgelig! Hjemmelaget potetmos til også, nydelig var det! Og til gjengjeld – fikk jeg rene vinduer! Hurra for mannfolk som tar tak ♥ Ellers idag har jeg som sagt vært hos tannlegen, hos Beauty Inn og støpt nye negler, og på jobb. Så nå skal vi bare kose oss her hjemme, slappe skikkelig av, se film og nyte kvelden. Håper dere har det fint ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg