Hjernetrim

Hei på dere ! Det snør det snør tiddelibom.. Idag har jeg vært på jobb, og på zumba så har vi spist hjemmelaget pizza, og jeg har laget meg en strawberry/blueberry dauquori.. Gikk tom for jordbær, så da blandet jeg like greit oppi litt blåbær, mm.. Jeg skal nemlig en liten tur “ut” idag.. Skal på quiz med noen svært søte jenter. Gleder meg! Så jeg må i grunn hoppe i klærne. Håper dere har en fin desemberkveld.

Blogges i morgen Da har jeg fri, og skal bruke dagen til å kjøpe julegaver, koos! Suss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg