Hjemreise.

NEI, vil ikke!!
Har ikke noe lyst å reise hjem, men gleder litt også da. Bare trist og reise fra Mexico. Men, nå har vi storkost oss her i 2 uker, så jeg har ingenting å klage på. Nå er klokken litt over 7 her nede, vi skal nyte en siste frokost, før vi setter snutene mot stranden og solsengene for siste gang denne ferien.
Vi må reise fra hotellet i 4 tiden lokal tid, og har da en 22 timers lang reise foran oss, hurra!
Jeg må si jeg er litt nervøs for flyreisen, i og med at det ligger to orkaner og herjer ute i Atlanterhavet. I fjor måtte vi ta en annen rute for å ikke fly over orkanen, men jeg sier til meg selv at de hadde nok aldri flydd om det ikke var trygt. Jada, sånn er det å være redd for alt. Men det går nok bra! ….. Får vi håpe.

Jeg gleder meg til å blogge ordentlig for dere igjen, når jeg kommer hjem! Jeg har så mange spennende pakker hjemme som venter på meg, extensions, hårprodukter, hudpleie osv. Gleder meg.

Vi snakkes når jeg har kommet meg til Norge igjen, dvs fredags kveld, norsk tid.

Håper dere har det fint, så får dere ha to fine dager.

CIAO!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg