Hjemreise

Er det bare meg, eller har disse dagene gått ekstremt fort? Allerede hjemreise til hovedstaden igjen, men vi har hatt det så fantastisk gøy! Så glad vi vennegjengen klarer å samle oss så mange sammen. Vi har kost oss med slalom, langrenn, sol, god mat, latter, drikkeleker, afterski .. You name it. Og idag blir det avslapping på høyt nivå. Sofa, joggis, Malene og film, og ikke minst – tidlig i seng. Men først må vi bare komme oss hjem, og ute snør det tett – så det blir en gøy hjemtur . . Hehe, men med godt selskap, musikk og en svær godtepose – skal vi kose oss! Uansett, igår var jeg Helen, Charlotte og Ove på langrennstur i solen. Vi hadde med kakao, kvik lunsj og appelsin, standard langrennsniste, hihi. Det ble en kort tur, men det var superdeilig. Jeg har på meg min nye skidress. Bukse fra Bjørn D, og jakke fra Swix. Også min elskede Norgeslue som noen tok fra meg igår på afterskien. Hvem gidder og stjele en lue til 199,- liksom? Fra hodet mitt? Haha. Nå skal vi rydde, pakke og shine her før vi drar om én time. Så vi får bare henge i! Og til mammaen min – gratulere med morsdagen din. Du er den besteste i hele verden, og jeg er så glad i deg ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg