Hjemmetrening

God morgen alle fine ♥ Innimellom arbeidsøktene, prøver jeg å være flink å finne tid til trening. Denne uken har det gått ganske skeis, egentlig. Og jeg som skulle være flink?! Neste uke, DA smeller det! Heheh.. Uansett, så er jeg ikke så alt for ille, for jeg gjør litt øvelser her hjemme innimellom. Så slipper jeg ihvertfall og ha superdårlig samvittighet. SMILE! Ingen trening uten GOD treningsmusikk på ørene, her er mine favoritter for øyeblikket : Avicii – I could be the one Macklemore and Ryan Lewis – Thrift shop Nero – Guilt Otto Knows – Million Voices Swedish house mafia – Greyhound Cazzette – Beam me up Pitbull feat Christina Aguliera – Feel this moment Og jeg trenger mer god treningsmusikk, kan ikke dere sende meg deres favoritter?! Da hadde jeg blitt SÅ glad!! Trenger noe nytt og moviterende også kjenner jeg ♥ Jeg har forresten fått en ny liten favoritt når det kommer til mellommåltid, skyr med sitron smak og blåbær i.. Åh så godt! Jeg har egentlig ikke vært noen stor fan av Skyr, for jeg blir så tørr i munnen. Men med bær oppi blir den supergod! Try it ♥ Nå venter dusjen, og en milevis lang to-do liste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg