Hjemmespa

Ingenting er som å ha litt Lene tid. Og den er veldig fin å bruke på badet. Lakke negler, barbere legger, dusje, kure hår, ta fotbad, og ikke minst ta ansiktsmaske. Jeg føler meg så fantastisk fresh etter hjemmespa, huden føles så ren og god. Avslutter selvfølgelig med en deilig bodylotion, og deretter hopper jeg opp i joggedressen. Deilig følelse. Jeg har en god ansiktsmaske og anbefale dere. Med blue/blackberries. Mmmm.. Denne gir fuktighet, og fjerner tørr og livløs hud. Jeg pleier og ha den på ansiktet i ca 20-30 minutter, gjerne mens jeg gjør andre ting. Så skyller jeg den av med varmt deilig vann.. Love it. Jeg bruker denne fra coverbrands, og dere får blant annet kjøpt den her. Den føles så god på huden, den er cooling, så det iser litt – og det er skikkelig deilig! Så er den ganske tykk og glatt i konsistensen, love it! Dere får rabatter på den ved å trykke inn denne koden : vunuy Det gjør dere når dere sjekker ut, og skal til å betale. (Reklamebasert innlegg) Ikke glem å lese mitt nye innlegg på blogit. Det handler om “Å ta vare på seg selv.” Les det HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg