Hjemmelaget pizza hos svigers!

Tusen takk for mange gode musikktips, skal tenke på dere når vi kjører i morgen – hehe.
Nå er vi på besøk hos svigers, og jeg har nettopp vært og hentet billettene mine til Hove, jippi!
Nå lager svigermor herlig hjemmelaget pizza, skal bli godt med litt mat i magen.
Jeg har faktisk til og med fått pakket ferdig.
Her er noen gode tips til hva dere må huske å pakke (om dere skal til Hove, eller andre festivaler)

-Dopapir
-Medisiner (Paracetter)
-Vannkoker (Jeg skal lage meg rett i koppen..)
-Skal dere ha med noe flytende (husk og hell det over i plastikkflasker.)
-Myggspray
-Telt
-Liggeunderlag
-Sofepose
-Tannbørste, tannkrem
-Såpe/shampoo-balsam
-Håndduker
-Sminkeservietter
-Tørrshampoo
-Solbriller
-Solkrem
-Fuktighetskrem
-Støvler
-Regnjakke
Viktig og være godt beredt, selv om det er meldt STRÅLENDE vær.

Nå er det MAT.

Her er ett bilde jeg fant på svigerfars pc, fra da vi var i Gran Canaria i påsken.

Snakkes!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg