Hjemmekos og baderomsnakk

Annonse ; deler av innlegget er annonse i samarbeid med Spotlight Whitening

Elsk på dette koseantrekket. Så comfy! Pysjbukse fra Bik Bok, tøfler fra Sheperd og verdens fineste genser fra H&M Trend.

Hei søndag! Her er de vanlige morgenrutinene gjort unna. Dvs ; tasse på stuen, fyre i peisen, sette på lysene på juletreet, sette på julemusikken, lage kaffe (lakris kaffe ble det idag!) Jeg har laget verdens beste ostesmørbrød etter min fantastiske bestemors oppskrift og når koser jeg meg bare! Åh, jeg er så forelsket i denne leiligheten. Får ikke sagt det nok. Godt å finne roen i sitt lille store krypinn ♥

Men straks skal jeg møte Renate for litt julegaveshopping i Bogstadveien i det herlige vinterværet, etterfulgt av suppe til lunsj og julekos i heimen! Ikveld skal jeg lage kalkun med alt av digg tilbehør til, og se julefilm. MYS!

Nå har jeg kommet litt lengre på badet- så tenkte å vise dere hvordan det ble med vasken! Selv om vasken ble ødelagt under frakt så valgte jeg å ha få den opp til den nye kommer på nyåret. Men tror det blir veldig bra altså! Dusjdøren kommer også på nyåret ♥

Jeg har fått en “sveisemann”(?) til å lage understell til vasken, jeg ønsket å ha det minimalistisk og åpent. Litt annerledes. Veldig fornøyd ♥ Så er det utrolig god plass i de høyskapene! Bortsett fra at nå ser det helt bombet ut inni der. Jeg klarer bare ikke å ha orden lengre enn en uke i strekk, hehe. Og det resulterer jo i at jeg ikke finner det jeg skal når jeg skal ha det.

Fått opp hyller har jeg også! Det skjer ting. Sakte men sikkert. Herlighet som jeg gleder meg til alt er på plass og jeg kan lage vlog! Hoho

Mine musthaves på badet nå om dagen

Først og fremst ; Tannblekingen som gjør at jeg alltid har hvite og fine tenner fra Spotlight Whitening. jeg virkelig elsker denne blekingen. Har jo brukt den i to uker nå, så jeg har gjort ferdig min første behandling. Det er liksom så fort gjort, jeg har på stripsene når jeg sminker meg og diller om morgenen, når jeg ser på film eller serie, når jeg rydder eller vasker, eller henger opp og organiserer i mitt nye garderobeskap. Genialt! Har de ved siden av tannbørsten eller tannkremen slik jeg alltid husker på det ♥ Tannblekningen får dere kjøpt her til kun 599,- for en hel behandling (psst : julegavetips!)

Min nye favorittparfyme fra Jo Malone! Skikkelig krydret, god og veldig spesiell! Og håndsåpen fra Aesop. Superelsk! Den siste svarte flasken er en romduft som jeg kjøpte i Paris. Vi var en del på Hotel Costes, og det luktet så innmari godt i lobbyen – og den lukten måtte jeg bare ta med meg hjem ♥

33 kommentarer
    1. Så utrolig lekkert du har det hos deg Lene**<3** Jeg dunes du får så fantastiske bilder, kan keg spørre hvilken filter du bruker for å få den looken du har på dem?
      God førjulstid<3

      1. Tusen takk Karoline! 🙂 Jeg bruker Lightroom og et filter som heter Cole01 whatever that means 😀 Haha! 🙂 Er ikke så god på sånt men 😀 <3

    2. Så fint det har blitt!!
      Har tannblekingen fungert? Har noen før og etter bilder å dele? Vurderer og bestille meg, men vil ikke kaste bort penger på noe som kanskje ikke fungerer…. så hadde vært het supert om du kunne skrevet litt mer om det 🙂

      1. Hei Elina! 🙂 Jeg synes det har fungert! Veldig fornøyd med produktet 🙂 Så er det skånsomt også, noe jeg setter høyt! Spørs jo også helt hvilke farge tennene har fra før også! Men jeg kan absolutt anbefale deg dette produktet <3 Tror ikke du vil bli skuffet. Stor klem

    3. Hei Lene!

      Jeg synes du virker som en sprudlende, reflektert og kul dame, og jeg setter utrolig stor pris på å lese blogginnleggene dine – spesielt interiør-innleggene! Du har en veldig stilrein og rå interiørstil, samtidig som du evner å få det hjemmekoselig.
      Hvor har du forresten kjøpt de fine langskapene du har på badet ditt? 🙂

      Klem fra Lene N.

      1. Åh så herlig du er Lene (greeeeat name!!) 🙂 Tusen takk. Det betyr mye! De er fra Drømmekjøkkenet 🙂

    4. Hei! Så koselig innlegg! Jeg trenger mega hjelp! Jeg skal kjøpe presang til en gutt og jeg har ingen anelse på hva?! Og dette er den første gutten jeg har kjøpt presang til i mitt liv..

      1. Så bra <3 ÅÅ spennende!! 🙂 Det spørs jo litt hva du vil legge i det, og hvor mye du vil gi? Og ikke minst hvilken type han er! Men min erfaring er at man alltid bør gi forbruksvarer til guttakrutt! De er jo enkle sjeler, og de blir glad for alt! Følg magefølelsen din! Hva er det første du tenker på når du tenker på gave til han? 🙂 Lykke til!

      1. Hei! Det tror jeg ikke dessverre. Men kan jo hende de selger den gjennom hotellets hjemmeside feks?? <3 🙂

    5. Kan man bruke tannblekingen og fortsatt drikke kaffe eller rødvin? Du drikker jo litt av begge deler? 🙂

      1. Ja, jeg gjør det 🙂 Nå drikker ikke jeg svart kaffe, og som oftest (bortsett fra når jeg er hjemme – så drikker jeg med sugerør 😀 Altså når jeg tar to-go kaffe 🙂 Og det er jo ikke nødvendigvis så mye rødvin man drikker ila de to ukene så det går fint <3 Kleeem

    6. Fantastisk flott bad/soverom:) elsker det! Skal pusse opp hus selv nå og vurderer det samme,
      Men hvordan har du temperaturen der? Liker selv kaldt soverom og varmt bad:)
      Klems

      1. Hei 🙂 TAKK! <3 Hehe, ja da må du velge 😀 KNIS. Jeg har veldig varm baderomsgulv og "normal" temp i hele rommet. Jeg er også glad i kaldt soverom men da setter jeg som oftest døren opp før jeg legger meg <3

    7. Nydelig hjem !! Elsker stilen din. Må bare spørre, den gullgenseren du pimpa til Christmas party hvor er den fra?

    8. Hei Lene,
      Du har fått det utrolig lekkert!Er sååå imponert over leiligheten! God jul til deg – gode tanker og klemmer fra meg;)

    9. Hvor er den nydelige tannbørsteholderen fra? Jeg ELSKER stilen din, og krysser alt jeg har for at du lager en leilighetstour når den er helt ferdig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg