Hjemmekos

God kveld fininger. Ikveld er det duket for deilig hjemmekveld i sofaen, og kosedressen er på! Litt deilig når det er overskyet og kaldt ute også faktisk, så kan man slappe av inne uten å føle at man må ut . . Ville egentlig bare titte innom for å ønske dere en fin kveld. Hadde vært superkos med litt kommentarer på innleggene, føler liksom at jeg kommuniserer med …. meg selv for tiden. Var forresten på IKEA tidligere, og kjøpte de skjønneste glassene og sugerørene. Perfekt til iskalde drinker nå til sommeren ♥ Skal faktisk innrømme at jeg NIIIGLEDER meg til kveldens Paradise episode, haha .. Har ikke fulgt med fra begynnelsen, men skal innrømme jeg har blitt ganske hektet nå.. Flere?! Og jeg som heiet på at Isabell skulle vinne. Hun BØR komme inn igjen ikveld, enige? Kosedress fra BIK BOK ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg