Hjemmekontor i bikini

Hello sunshines! I skrivende stund sitter jeg og soler meg ute på terrassen, vi har hele 19 grader idag! Jeg har hjemmekontor i bikini, og det er absolutt ikke å forakte. Får skikkelig sydenfølelse her jeg sitter (med unntak av den forferdelige trafikken nedenfor) .. Fugler som kvitrer, lukten av solkrem og iskald drikke. Herlig og kunne kombinere soling med jobbing. Thumbs up! Har dere også fint vær?! Tok noen antrekksbilder til dere da jeg våknet, full av energi! Sola, you make me superhappy! Ny topp – fra BIK BOK (elsker ryggen på den) // Skjørt fra Zara // Briller H&M // Smykke – herfra Resten av dagen består av en del jobb, og forhåpentlivis nydelig grillmat i solen. Man må jo bare elske det ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg