Hjemmekontor

Idag skulle jeg egentlig vært på miinto kontoret i Oslo sammen med mine superkoselige arbeidskollegaer. Men siden jeg har litt jobb å gjøre her i Ålesund, må jeg heller jobbe med miinto hjemmefra. Ikke like gøy som å sitte på kontoret med de andre, meeen – det duger. Jeg fant forresten brillene mine likevel, hurra for bedre syn! Har dere forresten gått skikkelig inn på miinto for og sett alt det fine som finnes der??? Jeg blir GAL. Og mest sannsynlig noen tusenlapper fattigere.. ÆÆ.. Anbefaler å gå inn på merker, og se litt der inne, MYE fint!! HYL. Love my new job. Og forresten : Miinto fyller 1 år idag, om dere går inn og skriver koden Happy Bday miinto, får dere 100,- avslag. Dette gjelder også alle andre ordre resten av uken. Hurray! Igår var vi som sagt på kino, den nye Varg Veum. Og jeg synes den var kjempebra! Litt morsomt, for den skiller seg HELT ut fra de andre Varg Veum filmene. Det var liksom noe litt “amerikansk” over den .. Anbefales. Fikk endelig prøvd ut den nye jakken min fra Zara. Var den ikke søt? Gårsdagens detalj .. My beloved Casio Jakken er såå god og varm og.. Bare velstand. Den koster 799,- og jeg fant min på Zara Karl Johan ( 2 etg.. ) T-shirt BIK BOK // Sko Dinsko // Klokke herfra // Tights Cubus // Veske modekungen // Lue Carlings Jeg har kåret vinnerene av miinto konkurransen, SILJE OG MARIA!!! Gratulerer til dere 🙂 Well well, back to work!! :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg