Hjemmekontor

Heia finingene ♥ Kom nettopp inn døren etter og ha vært på blekkpatron jakt, hehe .. Skal visst ikke være enkelt og finne det. I utgangspunktet var det kun blekk jeg skulle ha, men endte opp med poser både fra ICA og H&M . . . Deilig og endelig fylle opp kjøleskapet etter noen hektiske dager. Ellers har tollpost vært på døren og hentet pakker til dere idag. Han kommer hver eneste morgen mellom 9-10, så nå begynner ting og falle i rutiner. Jeg vil jo helst at dere skal få bestillingene deres så fort som mulig! HJEMMEKONTOR! Hihih . . Nå skal jeg pakke de nyeste bestillingene, og skal gjøre de klare til henting imorgen tidlig. I tillegg sitter jeg og planlegger nyheter som jeg skal lage, det er SÅ gøy. Dere må bare komme med ønsker på ting dere kunne tenkt dere, så skal jeg ta det med i planleggingen. Mat! Dette var supergodt. Kesam med vanilje, jordbær, bringebær og banan. (Ok bananen kan man gjerne sløyfe, det var ikke såååå godt sammen med kesam, eheh .. ) Forresten – se fine blomstrene jeg har fått fra familie, og venner .. Åh, jeg blir så glad i hjertet mitt når jeg har så fine mennesker i livet mitt ♥ Ha en STRÅLENDE dag fine leserene mine. Dere er så GODE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg