Hjemme!

Det var med klump i halsen at jeg kjørte fra møre i dag og nedover til Oslo igjen. Selv om jeg alltid gleder meg til å komme hjem til Oslo er det noe helt magisk med det å være hjemme hos de aller nærmeste ♥ Jeg har kost meg så fælt disse dagene. Jeg har fått ladet batteriene selv om jeg også har rukket over mange nære og kjære. Det er jo aldri stress å besøke de man er glad i!

Fredag til lørdag var jeg som dere vet hos Henriette, Egil og Noah, hadde det så kos! Lørdag til mandag var jeg hjemme hos familien, og fikk hilst på verdens beste lille Ollie, og sett Helen og Iben igjen også. Er så forelsket både i Ollie og Iben og synes det var supertrist å forlate de begge på mandag. Før jeg sa hadet til familien og Ollie mandagskveld, var vi hos stesøsteren min Anniken og kjæresten på besøk og deretter dro jeg til mamma og overnattet til idag! Vi har kost oss vi to ♥ Nå er jeg ladet opp med både søvn og kjærleik fra alle kanter, hehe.. Kjørte hjem idag gjennom både vind, regn, snø og sol. 9 timer i bil tar på – men jeg elsker jo roadtrips da!

Teppet er fra Bolia, puffen fra Ikea.

Nå skal jeg kose meg med suppe og tv i sengen ♥ Natta!

10 kommentarer
      1. Takk! Tenker du på dusten? Eller fargene? Jeg bruker VSCO, Tezza, Afterlight, Lightroom og presets! 🙂

    1. Hvor er de fine lysestakene i gull som henger på veggen i stuen din fra? De var jo så fine:) klem fra Lene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg