Hjemme på Tjuvholmen

God kveld alle. Kom meg omsider til Oslo tidligere, og dagen har bestått av jobbing på miinto etterfulgt av jentekveld med fineste Malene mi. Jeg har disket opp med roastbiff, potetbåter og soppstuing til oss. Vi har skravlet i ett sett, mye å ta igjen etter to uker apart. Nå dro hun nettopp, og jeg har begynt å jobbe med en deadline jeg har til imorgen for AMFI Moa. Rigget meg godt til rette under teppet i sofaen, med tente stearinlys og min beste venn – mac’en. FORRESTEN! Imorgen klokken 12, må dere forresten klikke dere inn her – for da har jeg nemlig en fin overraskelse til alle shoppinggale jenter der ute! You don’t want to miss this. Har tittet litt gjennom bildene mine nå, og fikk ett voldsomt savn etter de to søsteste hårballene i verden ♥ Fineste Mikko. Fineste Bella. Dere skjønner, igår dro jeg og Rolf Ivar på en spontantur hjem til familien. Det ble bare noen timer, men det var noen fine timer. Vi klarte jo selvfølgelig ikke å dy oss, vi måtte jo hjem for å hilse på lille Mikko. Åh, nydeligste – smeltet hjertet mitt. Både han og Bella. Og de er jo bare verdens søteste skapninger sammen. Det var så fint å være sammen med pappa, stemor og Oda igjen også. Og pappa disket som vanlig opp med fantastisk middag! Reinsdyr, åh. Så spillte vi bordtennis på spisestuebordet, hehe.. Gjett hvem som vant over alle? Håhå, skjult bordtennistalent etter å ha spilt i nærmest alle friminuttene på barne/ungdomsskolen. Hurra! Nå må jeg gjøre ferdig arbeidet her, slik jeg kan finne sengen snart. Skal tidlig opp imorgen! God natt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg