Hjemme i sofakroken

God fredagskveld alle fine. Jeg har allerede vært hjemme i Ålesund i mange timer, og fått rukket over så mye! Ble hentet av min kjære på flyplassen rundt kl 14, og deretter bar det rett i møte med regnskapsføreren, før jeg dro på AMFI Moa for å jobbe. Så fikk jeg handlet inn til helgen, tatt litt sol til turen og laget nydelig middag i heimen. Nå sitter vi inntullet (ihvertfall jeg) i teppe og koser oss med norske talenter. Fredagskveld ♥ Deilig og være uthvilt til imorgen, for da skal jeg bruke hele dagen til jobb! Her er dagens : Tights BIK BOK / Sko Jeffrey Campbell / Jakke BIK BOK / Veske Cubus / Singlet Cubus / Briller Le Specs Fikk til og med shoppet litt idag,  både sko og bok (Bok? Jeg?!) ! Nå har jeg hevet meg på bølgen, IIIIK. Spent på om boken er bra?!? Ah, nå skal jeg krype inn i armkroken. NYT kvelden videre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg